(1)
Waar kan ik een klacht indienen over een gebruiker?
Als u een klacht over een gebruiker heeft, kunt u op onze Discord server een melding hiervan maken.
- Vol de 4 stappen om uw klacht in te dienen.
- Ga naar onze Discord server.
- Zoek vervolgens naar Ticket deparent.
- Klik op het juiste Ticket kanaal.
- Klik op Create Ticket, en schrijf uw bericht.
Houd er rekening mee dat u niet meteen een antwoord zal krijgen.
Geen zorgen, het ticket wordt niet gesloten zoals u niet heeft aangegeven voldoende geholpen te zijn.
(2)
Waar kan ik een klacht indienen over een teamlid?
Als u een klacht over een teamlid heeft, kunt u op onze Discord server een melding hiervan maken.
- Vol de 4 stappen om uw klacht in te dienen.
- Ga naar onze Discord server.
- Zoek vervolgens naar Ticket deparent.
- Klik op het juiste Ticket kanaal.
- Klik op Create Ticket, en schrijf uw bericht.
Houd er rekening mee dat u niet meteen een antwoord zal krijgen.
Geen zorgen, het ticket wordt niet gesloten zoals u niet heeft aangegeven voldoende geholpen te zijn.
(3)
Wat wordt er met mijn klacht(en) gedaan? (Gebruikers)
Als wij een klacht binnen krijgen en deze gaat over een gebruiker, dan kijkt onze support team hier naar.
- Zij vragen eerst aan u wat er vooraf is gegaan aan de melding, en wat u al heeft geprobeerd dit te doen oplossen.
- Daarna gaan ze in gesprek met de betrokkene, en wat hij/zij al heeft geprobeerd dit te doen oplossen.
- Hierna wordt een oplossing gezocht om het probleem op te lossen.
Als het probleem niet opgelost kan worden door onze support team, of het probleem verder gaat, zal er een Admin bijkomen kijken.
Wat er dan verder gebeurd, ziet u bij (5).
(4)
Wat wordt er met mijn klacht(en) gedaan? (Teamlid)
Als wij een klacht binnen krijgen en deze gaat over een teamlid, dan kijkt onze Assistent Manager hier naar.
- Zij vragen eerst aan u wat er vooraf is gegaan aan de melding, en wat u al heeft geprobeerd dit te doen oplossen.
- Daarna gaan ze in gesprek met de betrokkene, en wat hij/zij al heeft geprobeerd dit te doen oplossen.
- Hierna wordt een oplossing gezocht om het probleem op te lossen.
Als het probleem niet opgelost kan worden door onze Assistent Manager, of het probleem verder gaat, zal een gevolg aan te pas komen.
Wat er dan verder gebeurd, ziet u bij (6).
(5)
Het probleem gaat verder, wat nu? (Gebruiker)
Als het probleem (weer) verder gaat, komen er gevolgen aan te pas.
- Eerst kijkt er een Support team naar uw ticket. Als dit niet helpt, of weer verder gaat, komt de klacht bij het Admin team.
- Als het niet stopt nadat het Admin team ernaar heeft gekeken, of als het weer verdergaat, zal er een Management team erbij komen.
Als het niet stopt nadat het Management team ernaar gekeken heeft, of als het weer verder gaat, zal er een kick of ban vallen.
(6)
Het probleem gaat verder, wat nu? (Teamlid)
Als wij een klacht binnen krijgen en deze gaat over een teamlid, dan kijkt onze Assistent Manager hier naar.
- Eerst kijkt er een Assistent Manager naar uw ticket. Als dit niet helpt, of weer verder gaat, komt de klacht bij het Manager team.
- Als het niet stopt nadat het Manager team ernaar heeft gekeken, of als het weer verdergaat, zal er een intern overleg komen en kan het zijn dat betreffende teamlid zijn rechten verliest, of zelfs ontslagen wordt.
Deze pagina is gemaakt door: GameSter.
Aanmaak datum: 21-1-2025.